بازی LEGO Builder’s Journey در 19 آوریل برای PS5 و PS4 عرضه می شود

بازی LEGO Builder’s Journey در 19 آوریل برای PS5 و PS4 عرضه می شود

گروه Lego اعلام کرده است که LEGO Builder’s Journey به زودی در 19 آوریل برای PS5 و PS4 عرضه خواهد شد. نسخه پلی استیشن بازی نیز با حالت خلاقانه عرضه می شود، حالتی که مدل خودتان را بسازید که اخیراً به عنوان یک آپدیت رایگان برای بازی منتشر شده است.

 

بازیLEGO Builder’s Journey  ابتدا برای مک و iOS از طریق Apple Arcade در سال 2019 راه اندازی شد، پس از آن ویندوز و نینتندو سوییچ در ژوئن سال گذشته راه اندازی شد و Xbox Series X/S و Xbox One در نوامبر اواخر سال منتشر شد. اگر به دنبال یک معمای کوچک و مرتب هستید تا مدتی در آن غرق شوید، ممکن است ارزش این را داشته باشد که به آن توجه کنید.

 

برای بهتر بودن لگو، می‌توانید به بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga که اخیراً منتشر شده است نگاهی بیندازید. گزارش‌های اخیر همچنین ادعا می‌کنند که LEGO در شراکت با 2K Games برای عناوین ورزشی دارای مجوز است که شامل مسابقه‌ای جهان باز آینده است که توسط Visual Concepts توسعه می‌یابد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی LEGO Builder’s Journey در 19 آوریل برای PS5 و PS4 عرضه می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/94fb

خبرنامه بازی ها

گالری